HCH (AC): Bass Systeem Kit

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Civic Hybrid.

Re: HCH (AC): Bass Systeem Kit

Postby iOnline » 04 Mar 2010 10:35

Langs deze weg nog maar 's iedereen waarschuwen: KOOP DE HONDA BASS SYSTEEM KIT NIET!

Het geluid is ongelooflijk slecht, heeft NIETS met bass te maken en de prijs is belachelijk hoog.

Ik heb na overleg met de dealer mijn bass systeem kit laten vervangen door een setje gewone speakers, direct op mijn head unit aangesloten. Geeft een 10x beter geluid.

Trap er níet in!
iOnline

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Energy1982 » 04 Mar 2010 12:04

Thnx voor de waarschuwing. Ik had er wel aangedacht om de bass systeem kit te nemen, maar toch maar niet gedaan.

Ik wou eerst het geluid van de standaard speakers horen. Toen ik hem ophaalde was het geluid in eerste instantie niet goed ingesteld. De balance stond helemaal verkeerd en bass en treble stond ook niet echt goed ingesteld.
Nadat ik die had ingesteld naar mijn voorkeur vond ik het niet nodig om achteraf de bass systeem kit te nemen en dus ook niet gedaan. Geluid vond ik goed genoeg voor mijzelf.
Energy1982

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybbbbbbbbbbbbbbbbbrid

Postby BlueHCH » 05 Mar 2010 12:48

Dit systeem heeft alleen zin als je bij gebruik van de standaard radio extra laag wilt hebben. Heb je de standaard radio/cd al niet meer in je auto zitten dan is een bass system kit overbodig en kun je voor beter geluid beter je speakers (laten) upgraden.

Een in potentie goedkoper alternatief is een actieve subwoofer (wat dat bass system kit in feite ook is). Maar dan heb je wel iets onder je voorstoel of in de kofferbak liggen. Niet iedereen houdt daarvan.
BlueHCH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Previous

Return to Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires