HCH (AC): Fabriek-Af navigatiesysteem, uitgebreid

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Civic Hybrid.

Re: HCH (AC): Fabriek-Af navigatiesysteem, uitgebreid

Postby dennisregoort » 24 Aug 2009 19:32

Mooi met deze unit is dat:
Indien de verlichting van de toerenteller ed aanpast met het bekende knopje, ook de helderheid van het navigatiesysteem wordt aangepast.
Als dit knopje 2 seconden ingedrukt wordt dan gaat alles (dus ook de Nav in de nacht/dagstand.
Image
dennisregoort

Huidige auto: HCH Urban Titanium, Sportpakket, Xenon4300K, Leather, Privacy glass, Honda Navigation System

Postby Krivas » 23 Nov 2009 15:59

Volgens de gebruiksaanwijzing zouden er twee FM "banden" moeten zijn. Echter deze heb ik nog niet kunnen vinden? Met een band kan ik maar zes FM zenders opslaan en dat lijkt me toch wel heel erg weinig voor zo'n (belachelijk) duur systeem.
Krivas

Huidige auto: Honda Civic Hybrid / Honda Insight Hybrid

Postby Bennink » 23 Nov 2009 16:46

Bestaat er geen knop die dienst doet als 'shift'?
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby wlunchi » 24 Nov 2009 07:07

Krivas wrote:Volgens de gebruiksaanwijzing zouden er twee FM "banden" moeten zijn. Echter deze heb ik nog niet kunnen vinden? Met een band kan ik maar zes FM zenders opslaan en dat lijkt me toch wel heel erg weinig voor zo'n (belachelijk) duur systeem.

Is er geen "Mode" knop die je meerdere keren moet drukken om van band te wisselen? Of misschien een knop met "FM" erop?
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Krivas » 25 Nov 2009 16:30

Zo eenvoudig als de twee suggesties hierboven is het helaas niet. Anders had ik hier niet gepost :)

Overigens is wel vreemd dat ik wel twee AM banden hebt???
Krivas

Postby catzjes » 25 Apr 2010 10:32

Heeft er iemand op dit forum problemen met het "up-to-date" zijn van de kaarten, mijn HCH is enkele dagen oud en kent de straat niet waar ik sinds oktober 2007 woon en kent de afslag 't Zand van de A2 niet die er sinds december 2007 is :(
Op de dvd's die bijgeleverd zijn staat 2008-2009 vermeld, mijn garage is dit nu aan het uitzoeken met Honda NL, zodra ik hierover meer weet meld ik me weer
catzjes

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Limited Edition Crystal Black Pearl

Postby Michel_insight » 25 Apr 2010 11:40

catzjes wrote:Heeft er iemand op dit forum problemen met het "up-to-date" zijn van de kaarten, mijn HCH is enkele dagen oud en kent de straat niet waar ik sinds oktober 2007 woon en kent de afslag 't Zand van de A2 niet die er sinds december 2007 is :(
Op de dvd's die bijgeleverd zijn staat 2008-2009 vermeld, mijn garage is dit nu aan het uitzoeken met Honda NL, zodra ik hierover meer weet meld ik me weer

Volgens mij is dit een probleem met elk navigatiesysteem.

Er zijn altijd straten die niet goed vermeld worden, zelfs jaren later niet, terwijl je bijvoorbeeld wel steeds de nieuwste kaarten hebt.
Insight Elegance "Crystal Black Pearl" 2010
Pioneer F10BT
Michel_insight

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010 (geen leasebak)
Crystal Black

Postby Bennink » 26 Apr 2010 06:51

Dat is wel vervelend... zeker als je er dagelijks komt. Zoals catzjes zegt is er wel iets mis met elk systeem en eigenlijk is elke navigatie verouderd.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby royz » 04 May 2010 20:58

Krivas wrote:Zo eenvoudig als de twee suggesties hierboven is het helaas niet. Anders had ik hier niet gepost :)

Als ik Radio druk en dan op Audio dan zie ik bovenin 2 taps voor FM1 en FM2. Heb jij dat niet?

Overigens heb ik wel het idee dat het topic nu 2 navigatie systemen behandeld. De fabrieks-af zonder HD en de achteraf inbouw met 40gb HD :)
Image
royz

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby Krivas » 05 May 2010 14:20

royz wrote:
Krivas wrote:Zo eenvoudig als de twee suggesties hierboven is het helaas niet. Anders had ik hier niet gepost :)

Als ik Radio druk en dan op Audio dan zie ik bovenin 2 taps voor FM1 en FM2. Heb jij dat niet?

Overigens heb ik wel het idee dat het topic nu 2 navigatie systemen behandeld. De fabrieks-af zonder HD en de achteraf inbouw met 40gb HD :)

Nee, die twee banden krijg ik niet te zien. Wel twee banden voor AM. Overigens heb ik de knop "Radio" ook niet. Wel de knop "Audio". Ik heb het hier
wel degelijk over een fabriek-af navigatiesysteem, zonder 40gb HD.
Krivas

Postby royz » 06 May 2010 12:25

Krivas wrote:
royz wrote:

Nee, die twee banden krijg ik niet te zien. Wel twee banden voor AM. Overigens heb ik de knop "Radio" ook niet. Wel de knop "Audio". Ik heb het hier
wel degelijk over een fabriek-af navigatiesysteem, zonder 40gb HD.

Ik zal vanavond even een foto maken. We hebben iig wel dezelfde navigatie systeem :). Hopelijk helpt dat je!
Image
royz

Postby catzjes » 07 May 2010 12:24

catzjes wrote:Heeft er iemand op dit forum problemen met het "up-to-date" zijn van de kaarten, mijn HCH is enkele dagen oud en kent de straat niet waar ik sinds oktober 2007 woon en kent de afslag 't Zand van de A2 niet die er sinds december 2007 is :(

Mijn garage (de Bois Utrecht) heeft besloten om zelf voor mij de nieuwste DVD te bestellen, Honda NL bleef een beetje "sputteren".
catzjes

Postby royz » 07 May 2010 12:27

catzjes wrote:

Mijn garage (de Bois Utrecht) heeft besloten om zelf voor mij de nieuwste DVD te bestellen, Honda NL bleef een beetje "sputteren".

Interessant... volgens mijn dealer bestaat er geen nieuwere dan 2008/2009? Welke dealer is het trouwens, dan kan ik mijn dealer daarnaar verwijzen :roll:
Image
royz

Postby catzjes » 07 May 2010 12:36

royz wrote: Welke dealer is het trouwens, dan kan ik mijn dealer daarnaar verwijzen :roll:

Goed lezen ;)
catzjes

Postby royz » 07 May 2010 12:37

catzjes wrote:
royz wrote: Welke dealer is het trouwens, dan kan ik mijn dealer daarnaar verwijzen :roll:

Goed lezen ;)

Woops :lol:

maar goed volgens mijn dealer bestaat er dus geen nieuwere. ik blijf graag op de hoogte!
Image
royz

PreviousNext

Return to Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires