Prowler wrote:HOERA! m'n velgen zijn binnen. Net even langs geweest om ze te laten monteren. Zoals je in m'n "even voorstellen" topic gelezen hebt, heb ik Tenzo-R DC5 versie 2, 18" velgen (18x8 ET45) in zwart met Falken FK452 225/40 banden. De standaard zilverkleurige Nissin remklauwen komen ook mooi uit achter de zwarte spaken vind ik.
Bij deze ook gelijk even de bevestiging dat 18 inch met ET45 (dezelfde ET waarde als de standaard velgen) prima past. Het loopt nergens aan. Vrij sturen aan de voorkant en de benzine vulslang in de linker wielkast achter is ook vrij. Tussen band en de verticale leiding kan je vrij je hand bewegen en bovenaan loopt de band er ook niet tegenaan. Ik heb met de twee standaard velgen in de kofferbak gereden over hobbels en kuiltjes en ik hoor niks aanlopen.
Johnny wrote:Ik had een polished insight op het oog, maar de dealer biedt ook een demo civic met 1000 km aan met maar liefst 4000,= korting.
Qua bijtelling lopen ze niet veel uiteen,qua uitelijk en gemak(5edeur) geniet de insight m'n voorkeur maar de civic lijkt me iets meer auto vooral van binnen.
Allebei direct leverbaar...
Tips???
Passen die cronos 16 inch ook op de civic ik kan ze standaard op de insight krijgen;-)
Johnny wrote:Ik had een polished insight op het oog, maar de dealer biedt ook een demo civic met 1000 km aan met maar liefst 4000,= korting.
Qua bijtelling lopen ze niet veel uiteen,qua uitelijk en gemak(5edeur) geniet de insight m'n voorkeur maar de civic lijkt me iets meer auto vooral van binnen.
Allebei direct leverbaar...
Tips???
Passen die cronos 16 inch ook op de civic ik kan ze standaard op de insight krijgen;-)
l3ngtjai wrote:Heren,
graag zou ik willen weten wat jullie denken van
17 inch, 7J, et 40 velgen
met
225 / 45 / r17 banden
zou deze combinatie volgens jullie problemen kunnen geven mbt de wielkasten en/of brandstofslang?
Bedankt!
Return to Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest