HCH (AC): Automatisch dimmende binnenspiegel

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Civic Hybrid.

Re: Overzicht 'Standaarduitrusting, Opties en Accessoires'

Postby aww » 06 Feb 2011 18:51

Hey bedankt Bennink,nu weet ik wat voor een binnenspiegel er bij mij in zit,kon het eerder nergens vinden 8-)
groet van alex.
aww

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Re: HCH (AC): Automatisch dimmende binnenspiegel

Postby Bennink » 06 Feb 2011 20:35

:lol:
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby aww » 06 Feb 2011 21:51

:oops: ;)
groet van alex.
aww

Postby aww » 06 Feb 2011 21:57

MyHCH wrote:
Johan_HCH wrote:hoe werkt ie eigenlijk ?

De stand van de spiegel blijft gelijk. De lichtsensor 'kijkt' naar achteren. Als het buiten donker is en er komt ook licht van achter (koplampen van opkomend verkeer) dan wordt de kleur van het glas aangepast. Dit kan van blank naar donkergroen of donkergrijs. Het beeld blijft dus hetzelfde (even scherp en dezelfde kijkhoek) maar wordt veel donkerder. Ik ken het uit mijn Lancia Thema (uit 1994); daar werd het groen en het werkte zeer goed!
Blijft echter 1 probleem over: de buitenspiegels. Sommige auto's hebben naast de dimmende binnenspiegel ook tegelijk dimmende buitenspiegels. Dat is helemaal geweldig.

ja dat zou helemaal mooi zijn,vooral tegenwoordig met dat xenon,is op zich geen probleem maar als je ziet hoeveel ermee rijden waar ze verkeerd van staan afgesteld!!!!pffffIk heb wel eens een bestelbus achter me gehad met xenon(niet origineel,maar in het gewone glas,geen kattenoog dus)die scheen in allebei mijn zijspiegels ,ben toen maar op de vluchtstrook gaan rijden,zag echt helemaal niks meer.
groet van alex.
aww

Previous

Return to Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires