HCH (OP): Parkeersensoren in kleur

Een overzicht van de standaarduitrusting, de opties en de accessoires van de Civic Hybrid.
DragonJB

Re: HCH (AC): Parkeersensoren in kleur

Bericht door DragonJB »

HCH-CH schreef:Doen de achteruit-rij lampen het wel? Want waarschijnlijk zitten ze daar op aangesloten.
ch
Ja ook al naar gekeken, maar die doen het wel.
Net alle bekleding van de achterbak verwijderd, maar helaas oorzaak niet te vinden.
Ga morgen wel naar de dealer om te vragen hoe of wat. TNX ;)
p.s een aantal zekeringen nagekeken met :idea: symbool, maar die zijn allemaal goed. Maar lijkt me toch wel dat de parkeersensoren beveiligd zijn met een zekering. Alleen nu nog vinden. :evil:
Groen is beter dan speed, of toch niet? Ik ga voor groene speed!
Afbeelding
DragonJB

Bericht door DragonJB »

ZO, bij de dealer geweest en probleem is opgelost. Blijkt een aansluiting te zijn geweest. Ze hebben het losgehaald en opnieuw erin gestoken en ja hoor hij doet het weer. :D
Groen is beter dan speed, of toch niet? Ik ga voor groene speed!
Afbeelding
Vincent

Bericht door Vincent »

Gelukkig viel het dus mee.
Bennink

Bericht door Bennink »

Oh, vreemd dat ie ineens los zat. Wel fijn dat je sensoren nu weer werken!
Reed Insight: Afbeelding
Rijdt nu: Renault Mégane.
aww

pdc

Bericht door aww »

Klopt het dat als je achteruitrijd met de HCH(met pdc)dat er dan gelijk geluid klinkt(piepen zeg maar)en dat het veranderd van piep zodra je ergens in de buurt komt?was namelijk bij de prius wel,maar bij bmw hoor je niks tot je zeg maar bij iets in de buurt kwam.
groet van alex.
Bennink

Re: HCH (OP): Parkeersensoren in kleur

Bericht door Bennink »

Ff je post verplaatst ;-)

Ja, als je de achteruit selecteert krijg je eerst 1 piepje te horen. Dan piept de auto langzaam en hoe dichter je bij het paaltje komt, hoe zenuwachtiger de auto begint te piepen. En als je heeel dichtbij bent, krijg je 1 pieptoon en denk je dat je auto is overleden...
Reed Insight: Afbeelding
Rijdt nu: Renault Mégane.
aww

Bericht door aww »

Hahaha,oke,dan zal ik er door de verkoper even naar laten kijken,want het is echt een herrie als je m in zijn achteruit zet :mrgreen:
groet van alex.
masterdam

Bericht door masterdam »

Beste allemaal,

Wij zijn sids gisteren de trotste eigenaar van een HCH uit 2009. Wat een ongelofelijk comfort, na een Fiat Punto uit 1998!. Natuurlijk heb ik deze site grondig doorgelezen en merk dat er een soort van verbondenheid is met HH rijders. De site is een grotee vraagbaak waarvoor hulde aan een ieder. Wellicht ook een reactie op mijn vraag:

Onze HCH heeft ook op de voorbumpers parkeersensoren maar ik zie deze nergens terug in de boekjes. Zijn deze fabriekaf geleverd of wellicht als optie achteraf gemonteerd.

Bedankt voor jullie reactie.
civicmobiel

Bericht door civicmobiel »

masterdam schreef:Beste allemaal,

Wij zijn sids gisteren de trotste eigenaar van een HCH uit 2009. Wat een ongelofelijk comfort, na een Fiat Punto uit 1998!. Natuurlijk heb ik deze site grondig doorgelezen en merk dat er een soort van verbondenheid is met HH rijders. De site is een grotee vraagbaak waarvoor hulde aan een ieder. Wellicht ook een reactie op mijn vraag:

Onze HCH heeft ook op de voorbumpers parkeersensoren maar ik zie deze nergens terug in de boekjes. Zijn deze fabriekaf geleverd of wellicht als optie achteraf gemonteerd.

Bedankt voor jullie reactie.
Wij hebben ook alleen sensoren aan de achterkant, wel kon ik ze als dealer extra bestellen. (niet gedaan)
Ik heb nog even in een oude folder gekeken, maar er staat niets in over fabrieks-optie.
mmm...even wegdromen....zie wel waar ik kom.........met mijn zwarte BMW 318i M-Pakket .
Afbeelding.........Afbeelding
arnaud

Bericht door arnaud »

hallo,

past deze set dan ook gewoon op een 2008 model?
Plaats reactie

Terug naar “Civic Hybrid - Standaarduitrusting, Opties en Accessoires”