Open dag / meeting - zaterdag 23 mei - Nieuwegein

Alle meetings en evenementen.

Re: Open dag / meeting - zaterdag 23 mei - Nieuwegein

Postby Wilbertb » 22 May 2009 16:37

Zo, nog even de auto gepoetst :D En ben er klaar voor.
Ik probeer rond 10.00 uur aanwezig te zijn en neem één zoon (12jaar) mee.

Tot morgen,
Wilbertb

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid MY 2009 Pearl White

Postby Bennink » 24 May 2009 17:50

Was het nog een leuk evenement? Ik had de Structuurbaan 2 op mijn Tomtom ingevuld, maar zag geen innovam... na 10 minuutjes heb ik de hoop opgegeven en ben ik verder gereden naar de woonboulevard in Duiven om laminaat te bestellen...
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby Wilbertb » 24 May 2009 19:42

Ja hoor was zeker de moeite waard, Alleen de opkomst van Hybride was een beetje laag :?
Was er om 10.15 uur en werd bij de ingang naar achteren verwezen. Daar aan gekomen was er nog geen Hybride te zien dus dacht dat ik verkeerd zat. Toen ik mij aansloot in de rij bij de Peugot club zag ik iemand wuiven Dit bleek Mark te zijn die had zijn zwarte HCH binnen in de werkplaats staan. Ik ben daarna even rond gelopen op het terrein wat best groot is Er waren diversen items op het gebied van Auto techniek te vinden. Maar wat de grootste aandacht trok was toch wel de audio hoek (de decibellen vlogen ruimschoots door de lucht
Toen ik rond een uurtje of 11.30 weer terug was bij de Hybride hoek had zich buiten een witte HIH naast mijn witte HCH geparkeert met een belgische kenteken. (aardig eindje gereden Fons) Na onze auto`s nog even te hebben bewondert werden wij door de leiding gevraagd onze auto`s op de grote parkeerplaats te zetten omdat de omkomst wat aan de geringe kant was, wilden zij het wagen park wat inkrimpen. afijn op de grote parkeerplaats aangekomen midden tussen de nodige decibellen (ver boven de 120db) hebben wij nog even een workshop bijgewoond om vervolgens rond 13.00 uur ons weer richting huis te begeven. Ik weet niet of er s`middag nog meer hybrides geweest zijn maar dat weet Mark mischien wel.

Al met al was het een geslaagd uitje,
Wilbertb

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid MY 2009 Pearl White

Postby Djax » 03 Jun 2009 21:45

ik had hier ook niks van gelezen ... of heb ik dat gemist.. :S???
Djax

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid 2009 model

Previous

Return to Evenementen