Introductie Insight Hybrid De Bois 16 mrt '09 (Let op!)

Alle meetings en evenementen.

Re: Introductie Insight Hybrid De Bois 16 mrt '09 (Let op!)

Postby Bennink » 17 Mar 2009 15:51

Meer interieurshots van de Spectrum White na mijn afspraak van 16u00. Tot zo ;-)
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby cadedilac » 17 Mar 2009 15:59

Erg MOOI............. de voorkant dan :D !

Kan nog steeds niet wennen aan de achterste lijnen.

Verder een toppertje... maar ben toch blij dat ik waarschijnlijk volgende week mijn HCH mag halen!
cadedilac

Huidige auto: HCH MY2009, Premium White Pearl!...FANTASTISCH

Postby Doldeman » 17 Mar 2009 16:16

Bennink wrote:Crystal Black met reclame:

Image

Image

Hmmm met lichte bekleding....dacht dat die standaard met wat donkerdere bekleding geleverd werd (antraciet/donkergrijs), zoals in die witte
Doldeman

Huidige auto: Mazda 3 1.6 Sport Touring (hatchback) ---> Honda Insight vanaf week 17 O.o

Postby WHITE HCH » 17 Mar 2009 16:20

voorkant mooi
achterkant lelijk
WHITE HCH

Postby Bennink » 17 Mar 2009 17:20

En zoals beloofd, de plaatjes van het interier:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Bennink
Administrator

Postby barend_berg » 18 Mar 2009 08:11

Ik vind wel dat het interieur in het echt mooier is als op de foto's. als je erin zit vind ik het een stuk minder druk lijken.
barend_berg

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby Djax » 18 Mar 2009 09:30

Klote ding heeft meer knoppen op het stuur dan de HCH... WTF???? ;-)
Ben toch blij dat ik de HCH heb, vindde lijnen niet geweldig, kleine bandjes voor zo'n hoge auto... Toch teveel Prius :S
Djax

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid 2009 model

Postby Luc » 18 Mar 2009 18:22

Bennink wrote:...Hmmm met lichte bekleding....dacht dat die standaard met wat donkerdere bekleding geleverd werd (antraciet/donkergrijs), zoals in die witte

Dit zijn de kleurencombinaties (Nederland):

- Warm Beige fabric (not available on any S model and colors Spectrum White & Alabaster Silver)
- Dark Royal Blue/Cream fabric (not available with Crystal Black, Neutron Blue, Urban Titanium)

Donkerde kleur is wel beter voor onderhoud maar ik vind het jammer dat ze het dan 2 kleurig maken. Grijze achterkant en donkerblauw voorkant lijkt me eerder een kostenbesparing dan een modetrent. Had stuk beter uitgezien als alles donkerder was zoals de Civic Hybrid. Maar daarvoor is dan ook de auto stuk goedkoper.

Ik zie dezelfde 2 HFL (handsfreelink) knoppen links zoals ik die op het Acura stuurwiel heb. Vraag me dan wel af of dat ook is met spraakherkenning? Als niet, hoe voer je dan een telefoonnummer in?
Luc

Huidige auto: Acura

Postby Doldeman » 18 Mar 2009 18:38

Luc wrote:
Doldeman wrote:...Hmmm met lichte bekleding....dacht dat die standaard met wat donkerdere bekleding geleverd werd (antraciet/donkergrijs), zoals in die witte

Dit zijn de kleurencombinaties (Nederland):

- Warm Beige fabric (not available on any S model and colors Spectrum White & Alabaster Silver)
- Dark Royal Blue/Cream fabric (not available with Crystal Black, Neutron Blue, Urban Titanium)

Donkerde kleur is wel beter voor onderhoud maar ik vind het jammer dat ze het dan 2 kleurig maken. Grijze achterkant en donkerblauw voorkant lijkt me eerder een kostenbesparing dan een modetrent. Had stuk beter uitgezien als alles donkerder was zoals de Civic Hybrid. Maar daarvoor is dan ook de auto stuk goedkoper.

Ik zie dezelfde 2 HFL (handsfreelink) knoppen links zoals ik die op het Acura stuurwiel heb. Vraag me dan wel af of dat ook is met spraakherkenning? Als niet, hoe voer je dan een telefoonnummer in?

Dat is heel vaag....

Mijn dealer vertelde mij dat het donkergijs/antraciet kleurige bekleding zou zijn. Staat ook in de order die naar ING is gegaan.
Ik ga dit morgen eens dubbelchecken.
Doldeman

Huidige auto: Mazda 3 1.6 Sport Touring (hatchback) ---> Honda Insight vanaf week 17 O.o

Postby Bennink » 18 Mar 2009 21:35

Ik heb vanmiddag bij de dealer in Deventer een officiele folder opgehaald, een dik pak papier met mooie plaatjes :-) De kleurencombi's kloppen wel met wat Luc zegt.
Bennink
Administrator

Postby iets » 18 Mar 2009 21:57

maar... wat zijn nou uiteindelijk de lakkleuren van de Insight zoals die in Nederland verkrijgbaar zal zijn, volgens die folder? Want op de hoofdpagina hier zie ik niet zo gek veel opties... blijft dat zo?

Owja en een ander vraagje nog: De comfort is pas vanaf september verkrijgbaar zeiden jullie al, maar kan hij wel al nú besteld worden zodat we hem in september hebben, enig idee? thx weer alvast voor de antwoorden :-)
iets

Huidige auto: Mitsubushi Colt Cleartec

Postby Bennink » 19 Mar 2009 06:52

Fabriekaf is nu nog heel weinig te bestellen. Bij de dealer zijn nog een aantal Jazz-opties te bestellen (die schijnen bijna allemaal te passen).

iets wrote:Owja en een ander vraagje nog: De comfort is pas vanaf september verkrijgbaar zeiden jullie al, maar kan hij wel al nú besteld worden zodat we hem in september hebben, enig idee? thx weer alvast voor de antwoorden :-)

Ik denk niet dat andere uitvoeringen te bestellen zijn. Er stond mij iets bij dat dat pas vanaf september echt te bestellen is...
Bennink
Administrator

Postby HCH-PROSPECT » 19 Mar 2009 09:35

Bennink wrote:Fabriekaf is nu nog heel weinig te bestellen. Bij de dealer zijn nog een aantal Jazz-opties te bestellen (die schijnen bijna allemaal te passen).

iets wrote:Owja en een ander vraagje nog: De comfort is pas vanaf september verkrijgbaar zeiden jullie al, maar kan hij wel al nú besteld worden zodat we hem in september hebben, enig idee? thx weer alvast voor de antwoorden :-)

Ik denk niet dat andere uitvoeringen te bestellen zijn. Er stond mij iets bij dat dat pas vanaf september echt te bestellen is...

Bennink,

"Bij de dealer zijn nog een aantal Jazz-opties te bestellen (die schijnen bijna allemaal te passen).".

Wat bedoel je hiermee?
HCH-PROSPECT

Postby Bennink » 19 Mar 2009 09:43

Accessoires van de Jazz, zoals sierlijsten en velgen, passen ook op de Insight.
Bennink
Administrator

Postby HCH-PROSPECT » 19 Mar 2009 09:45

Bennink wrote:Accessoires van de Jazz, zoals sierlijsten en velgen, passen ook op de Insight.

Duidelijk!
HCH-PROSPECT

PreviousNext

Return to Evenementen