Introductie Insight Hybrid De Bois 16 mrt '09 (Let op!)

Alle meetings en evenementen.

Re: Introductie Insight Hybrid De Bois 16 mrt '09 (Let op!)

Postby Bennink » 16 Mar 2009 12:44

Nee, ik ga dinsdag... heel jammer eigenlijk, maar ik moet om 17u30 in Bussum zijn en nog iemand ophalen in Amersfoort. De dealer verwacht de auto aan het eind van de middag te hebben, dus dat kan ook 17u00 zijn...
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby Doldeman » 16 Mar 2009 14:14

Bennink wrote:Ik heb op je melding dus even gebeld: ze verwachten de Insight pas aan het einde van de middag. De auto blijft wel een dag langer staan, want woensdag vertrekt deze dus weer.

Dus alle mensen opgelet die willen kijken: de Insight komt maandag vrij laat aan in De Meern. Dinsdag zou een betere dag zijn om te kijken.

Deze jongen zat dus om 11:40 in de auto vanaf Zierikzee op weg naar Utrecht :evil: ......

Uiteraard geheel onwetend van de toegevoegde mededeling hier, een 5 tal minuten later, kwam ik om 13:00 aan met de spijtige boodschap dat ik rond 4 maar ff terug moest komen....dat zit er niet in.

Wijze les: Nooit vertrouwen op internet info en altijd zelf ff checken.....(geen kritiek op jou Bennink, had het zelf moeten checken alvorens in de auto te gaan zitten)

Goed om een lang verhaal kort te maken.....ik ga niet weer heen en weer...wacht wel tot eind van de maand bij m'n lokale dealer.
Doldeman

Huidige auto: Mazda 3 1.6 Sport Touring (hatchback) ---> Honda Insight vanaf week 17 O.o

Postby barend_berg » 16 Mar 2009 14:21

Erik misschien kunnen we regelen dat er hhc kaartjes komen te liggen bij de Insight
barend_berg

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby Bennink » 16 Mar 2009 15:18

Het spijt me, Doldeman... ik ben uitgegaan van de berichten van één van de verkopers van De Bois en heb zelf vlak voordat ik wilde vertrekken nog even gebeld: ze wisten mij te vertellen dat het allemaal later zou worden.
Bennink
Administrator

Postby uglymuddah » 16 Mar 2009 23:20

Tja, ook ik heb niet eraan gedacht om even te bellen en sprong om 10.00 uur vanmorgen in de auto. Net voor 12.00 kwam ik aan....geen insight....wel een mooie NSX en een Corvette bij de 2e hanz afdeling. Meteen wat foto's gemaakt van diverse 16" velgen. Waren een aantal aardige rimmetjes bij.

Morgen kan ik niet. :cry: Zou iemand mij een plezier willen doen en achterin gaan zitten en daar een foto van laten maken? Ben benieuwd naar de hoofd- en beenruimte voor de achterpassagier. En graag even navragen voor me of het reservewiel geleverd kan worden ipv van dat reparatiesetje.

Ik kijk reikhalzend uit naar de foto's die jullie gaan maken :cry: Jammer dat ik er niet bij kan zijn....
Quid Agis, Medici?

ImagePrius III Aspiration, Pearl White, TNS510, parkeersensoren.
uglymuddah

Huidige auto: Prius 3 Aspiration
TNS 510 Navi
parkeersensoren achter
Pearl White

Postby Doldeman » 17 Mar 2009 08:29

Bennink wrote:Het spijt me, Doldeman... ik ben uitgegaan van de berichten van één van de verkopers van De Bois en heb zelf vlak voordat ik wilde vertrekken nog even gebeld: ze wisten mij te vertellen dat het allemaal later zou worden.

Nogmaals geen probleem, neem jou niks kwalijk....had gewoon zo slim moeten zijn om zelf ff te bellen ipv in de auto te hoppen.
uglymuddah wrote:Tja, ook ik heb niet eraan gedacht om even te bellen en sprong om 10.00 uur vanmorgen in de auto. Net voor 12.00 kwam ik aan....geen insight....wel een mooie NSX en een Corvette bij de 2e hanz afdeling. Meteen wat foto's gemaakt van diverse 16" velgen. Waren een aantal aardige rimmetjes bij.

Morgen kan ik niet. :cry: Zou iemand mij een plezier willen doen en achterin gaan zitten en daar een foto van laten maken? Ben benieuwd naar de hoofd- en beenruimte voor de achterpassagier. En graag even navragen voor me of het reservewiel geleverd kan worden ipv van dat reparatiesetje.

Ik kijk reikhalzend uit naar de foto's die jullie gaan maken :cry: Jammer dat ik er niet bij kan zijn....

Toch dus al 2 man die voor mij geweest waren en er ongetwijfeld naar hadden gevraagd......die gasten daar keken me aan alsof ze water zagen branden en ze de vraag die dag voor de 1e keer gehad hadden.
Doldeman

Huidige auto: Mazda 3 1.6 Sport Touring (hatchback) ---> Honda Insight vanaf week 17 O.o

Postby Bennink » 17 Mar 2009 08:33

Ik ga er nu heen. Even een paar uurtjes verlof. Misschien straks foto's hier!
Bennink
Administrator

Postby Bennink » 17 Mar 2009 11:01

Helaas: geen foto's hier. Ik kan vanaf mijn werkplek hier niet de foto's op internet krijgen, ik krijg de foto's niet eens op de PC.

Maar ik heb de auto wel gezien! Er staat 1 witte Insight binnen. Buiten rijden er drie rond, een witte, een rode en een zwarte. Ik mocht met de zwarte een stukje rijden.
Bennink
Administrator

Postby HCH-PROSPECT » 17 Mar 2009 11:25

Bennink wrote:Helaas: geen foto's hier. Ik kan vanaf mijn werkplek hier niet de foto's op internet krijgen, ik krijg de foto's niet eens op de PC.

Maar ik heb de auto wel gezien! Er staat 1 witte Insight binnen. Buiten rijden er drie rond, een witte, een rode en een zwarte. Ik mocht met de zwarte een stukje rijden.

De Bois kan deze 4 auto's toch wel op zijn website zetten.
Even een filmpje van het rijden ermee, interieur, exterieur etc. etc. maken en dan hebben ze een magnifiek virtueel billboard!
HCH-PROSPECT

Postby Bennink » 17 Mar 2009 11:34

Ja, dat zou goede reclame zijn. Ik plaats vanavond de foto's online, zo hebben ze toch wel een beetje reclame ;-)
Bennink
Administrator

Postby barend_berg » 17 Mar 2009 13:48

Ik ben er gisteren wezen kijken...

Ik vond hem een stuk minder prius dan verwacht.

En wat is je eerste rijervaring?
barend_berg

Huidige auto: Honda Civic Hybrid

Postby Bennink » 17 Mar 2009 14:00

Een juiste keuze! Hij rijdt heerlijk :-)
Bennink
Administrator

Postby Doldeman » 17 Mar 2009 14:29

Bennink wrote:Helaas: geen foto's hier. Ik kan vanaf mijn werkplek hier niet de foto's op internet krijgen, ik krijg de foto's niet eens op de PC.

Ben heel erg benieuwd....zeker aangezien ik een zwarte heb besteld :D

Zou bijna weer in de auto stappen om toch nog te komen kijken....heb je ook iets opgevangen tot wanneer de insights blijven? Bij mij waren ze daar gisteren een beetje vaag over.
Doldeman

Postby Bennink » 17 Mar 2009 15:42

Spectrum White @ De Bois:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Bennink
Administrator

Postby Bennink » 17 Mar 2009 15:47

Crystal Black met reclame:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

En Milano als bonus:
Image
Met engels kenteken ;-)