HHC.nl meeting ism Carclean

Alle meetings en evenementen.

Re: HHC.nl meeting ism Carclean

Postby wlunchi » 27 Mar 2009 13:23

Net met Hybrid afgesproken dat ik kom kijken/babbelen. Ik zal niet meedoen aangezien het al vol is en dat ik toch niet de hele meeting kon blijven.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby Bennink » 04 May 2009 08:49

Aangezien ik waarschijnlijk 8 juni de sleutel krijg van mijn nieuwe huis, kan ik het mezelf niet permitteren om een zaterdag hierbij aanwezig te zijn. Ik ben er dus niet zelf bij.
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby Hybrid » 04 May 2009 09:33

1e post is weer bijgewerkt... er is momenteel nog 1 plek beschikbaar.
Het eten na afloop is wegens gebrek aan gegadigden komen te vervallen.
Hybrid

Postby BlueHCH » 21 May 2009 17:48

Ik moet helaas verstek laten gaan. De vakantieplanning laat niet toe dat ik langs kom. Jammer, maar vakantie gaat voor.
BlueHCH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Hybrid » 21 May 2009 18:15

Er zijn momenteel nog 2 plekken beschikbaar voor deze professionele clean en poets clinic.
Hybrid

Postby Hybrid » 11 Jun 2009 21:40

Nieuws-flash:
Nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover! Zijn we er klaar voor? Jullie lunch is alvast geregeld
en we rekenen op jullie komst! De weersverwachtingen zien er perfect uit ennuh... vergeet je gezonde dosis humor niet ;)
Momenteel zijn er nog 2 plekken beschikbaar voor deze professionele clean en poets clinic.
Aanmelden kan eventueel op z'n laatst morgen middag nog (PM naar Hybrid).
Ik probeer iedereen nog middels een PM te herinneren, maar niet iedereen heeft z'n PM aanstaan, vandaar ook deze update
nog even.
Hybrid

Postby Bennink » 11 Jun 2009 21:49

Heel veel plezier allemaal!
Bennink
Administrator

Postby Hybrid » 13 Jun 2009 18:04

Het was een super dag met super mooi weer en volgens mij is er weer behoorlijk wat opgestoken zo links en rechts.

Alleen wel heel erg teleurstellend dat er naast mij maar 4 mensen zijn gekomen. 3 hebben zich kort van tevoren afgemeld
en 4 zijn zonder enige vorm van afmelding niet op komen dagen. Er was wel voor minimaal 11 mensen lunch besteld en
voor jullie beeldvorming... er stond ook 3 man personeel voor ons klaar.

Het lijkt mij wel zo netjes dat minimaal de lunch kosten aan Carclean worden vergoed. Ik laat het aan ieders goed fatsoen om
hier zelf het initiatief voor te nemen richting Carclean. Je kunt Tim (de eignaar) bereiken via e-mail adres: informatie@carclean.nl
en aan hem zou je kunnen vragen hoeveel je hem verschuldigd bent en op welke wijze je dat kunt voldoen.

Ik ben erg benieuwd naar de reactie's en foto's van de vrienden die er vandaag wel bij waren.
Last edited by Hybrid on 15 Jun 2009 07:45, edited 1 time in total.
Hybrid

Postby Bennink » 13 Jun 2009 21:05

Wat zonde zeg... :| Zo veel werk en voorbereiding. Ik hoop dat dat goed opgelost wordt allemaal.
Bennink
Administrator

Postby Elise S1 » 14 Jun 2009 08:03

TOPDAG!!!

Was idd een zeer geslaagde, gezellige en goed georganiseerde meeting, waarvoor dank aan Hybrid en het gehele carclean team.

Denk dat ik namens alle aanwezigen kan zeggen dat iedereen er iets van opgestoken heeft en dat de zwarte demo auto echt een metamorfose heeft ondergaan.
Maar daar moet je bij zijn geweest om dat tot in detail te hebben gezien (en te geloven).

Sluit me aan bij Hybrid over zijn opmerking over de lage opkomst en het wegblijven zonder afmelding.
Ik reed groen........maar tegenwoordig tank ik me SUV
Elise S1

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby ZwolluF » 14 Jun 2009 10:56

Ondanks dat ik eracher kwam dat dit niet echt iets voor mij is (hier heb je geduld voor nodig) heb ik een hele gezellige dag gehad.
De foto's komen asap, maar die moet ik nog ff uitzoeken aangezien ik er bijna 200 heb gemaakt :D
All your hybrid are belong to us
ZwolluF

Huidige auto: 2009 Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby wlunchi » 14 Jun 2009 17:37

Was inderdaad een zeer leerzame dag. Denk allen niet dat ik tot het extreem ga, maar ga zeker wel het een en ander toepassen van wat ik geleerd heb. Misschien wel de 2x per jaar grote beurt :)
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby BlackHCH » 15 Jun 2009 11:58

Elise S1 wrote:TOPDAG!!!

Was idd een zeer geslaagde, gezellige en goed georganiseerde meeting, waarvoor dank aan Hybrid en het gehele carclean team.

Denk dat ik namens alle aanwezigen kan zeggen dat iedereen er iets van opgestoken heeft en dat de zwarte demo auto echt een metamorfose heeft ondergaan.
Maar daar moet je bij zijn geweest om dat tot in detail te hebben gezien (en te geloven).

Sluit me aan bij Hybrid over zijn opmerking over de lage opkomst en het wegblijven zonder afmelding.

Mijn auto ziet er nu idd zelfs beter uit dan toen ik hem bij de dealer ophaalde. Ik heb deze dag heel veel geleerd over de goede en verkeerde manieren van auotwassen :D
BlackHCH

Huidige auto: Binnenkort Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby hondainsight » 17 Jun 2009 09:47

De lage opkomst is inderdaad erg zonde, zeker als er mensen gewoon niet komen opdagen. Zeker als er door een bedrijf kosten gemaakt worden. Denk dat Carclean zich de volgende keer nog wel eens 2 keer zullen bedenken voordat ze ons weer uit zullen nodigen. Dus ook niet goed voor de reputatie van de club. :(
Wellicht de volgende keer de aanmelders vooraf laten betalen? (dan heeft het organiserende bedrijf in ieder geval de kosten gedekt)
hondainsight

Huidige auto: Honda Insight Elegance

Postby Hybrid » 17 Jun 2009 11:05

Dat heeft deze club in ieder geval nu wel voor elkaar gekregen bij Carclean. Voortaan zullen daar alle clinics op basis van inschrijfgeld plaatsvinden.

Ik hoop nog steeds van harte dat de wegblijvers zo sportief zijn om even contact op te nemen met carclean. Op 1 na dan, want een ongeluk in zijn familie zie ik als absolute overmacht en daar is uiteraard alle begrip en respect voor.

Ik kan alvast wel aankondigen dat dit mijn laatste actie voor deze club was.
Jammer dat het zo is gelopen. Het doet mij wel deugt dat er toch een aantal mensen iets van hebben opgestoken.
Je kunt mij desgewenst nog vinden op het forum van het Honda Tuning Team.

Met vriendelijke groet,
Hybrid
Hybrid

PreviousNext

Return to Evenementen