HHC.nl meeting ism Carclean

Alle meetings en evenementen.

Re: HHC.nl meeting ism Carclean

Postby Carclean.nl » 23 Jun 2009 09:37

Bij andere clinics hebben wij ook wel eens afzeggers, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar mensen die zonder af te zeggen niet komen of dat zeer kort van te voren doen stellen ook ons teleur, tenzij je natuurlijk een écht goede reden hebt.

Het verzoek van Edo om nog even contact met ons op te nemen stellen we erg op prijs, helaas is er geen enkele reactie geweest. Wij plannen een meeting in, reserveren daar onze mensen voor (in het weekend notabene) en we regelen een lunch. Allemaal op basis van het aantal personen. Als dan veel minder mensen komen dan opgegeven dan snapt iedereen dat dat voor ons een erg kostbare aangelegenheid geworden is.

Het is onnodig teleurstellend, gemakzuchtig en onverschillig. Een toepasselijke website voor die mensen: http://www.onbewustasociaal.nl/ ;)

Maar de dag zelf is er echt niet door verpest, we hebben het allemaal naar ons zin gehad! De dag zelf was, ondanks de beperkte opkomst, zeer geslaagd. Mooi weer, enthousiaste mensen en het belangrijkste: mooie resultaten!

We willen Edo hartelijk bedanken voor het opzetten van dit topic en natuurlijk de enthousiaste deelnemers! 8-)

We zijn erg benieuwd naar de foto's (ZwolluF, we zijn er klaar voor!). :mrgreen:
Carclean.nl

Huidige auto: Honda Civic Hybrid / Honda Insight Hybrid

Postby ZwolluF » 23 Jun 2009 17:23

Maar gelukkig hebben we de foto's nog...

Commentaar staat boven de foto's

10.000 verschillende soorten en maten poetsspul
Image

Even voordoen op een sneu restant van wat ooit een bmw was
Image

Image

Image

Image

Dit is de "Voor" foto (Na staat verderop) van de HCH van BlackHCH die door het Carclean team onder handen genomen werd.
Image

Iets met een reiger...
Image

Image

Kleien
Image

Image

Met een lamp krasjes tjekken
Image

Image

Hybrid
Image

Image

Image

Image

Glimmend
Image

Dit is dan de "Na" Foto
Image

Net een spiegel :)
Image

Image

Image

Conclusie was dat grote open velgen makkelijker schoon te houden zijn omdat er gewoon minder velg is :)
Image

Door de enorme spiegeling focust de camera niet op de auto maar het gebouw erachter
Image

Nog even de bandjes laten glimmen
Image

Image
Last edited by ZwolluF on 24 Jun 2009 10:08, edited 1 time in total.
All your hybrid are belong to us
ZwolluF

Huidige auto: 2009 Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Bennink » 24 Jun 2009 05:41

Leuke foto's! Zo te zien zijn de HCH's er enorm van opgeknapt!
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby gigabert » 24 Jun 2009 07:59

Ziet er goed uit, jammer dat sommige niet zijn gekomen -kan natuurlijk altijd een goede reden voor zijn- maar als ik geweten had dat het er zo aan toe gegaan zou zijn had ik me misschien ook wel aangemeld.

Misschien voor een volgende keer misschien handig dat mensen die zich aanmelden vooraf betalen, als ze dan niet komen dan is het geen financieel risico meer voor degene die dat organiseert.
gigabert

Huidige auto: [s]Honda Civic 1.3 Hybrid 1.3 i-DSI i-VTEC IMA Elegance[/s]
VW Golf Variant Comfortline, 1,2 TSI

Postby Wouter » 12 Aug 2009 21:32

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en zie tot mijn schrik dit topic weer. Ik had me wel aangemeld, maar ben het helemaal vergeten. Ik heb Carclean een mailtje gestuurd om onderling toch wat te regelen voor de gedorven inkomsten.
Wouter

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid
Honda XL1000V Varadero

Postby wlunchi » 13 Aug 2009 12:10

Wouter wrote:Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en zie tot mijn schrik dit topic weer. Ik had me wel aangemeld, maar ben het helemaal vergeten. Ik heb Carclean een mailtje gestuurd om onderling toch wat te regelen voor de gedorven inkomsten.

Dat is wel netjes :)
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby dennisregoort » 13 Aug 2009 18:54

wlunchi wrote:
Wouter wrote:Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en zie tot mijn schrik dit topic weer. Ik had me wel aangemeld, maar ben het helemaal vergeten. Ik heb Carclean een mailtje gestuurd om onderling toch wat te regelen voor de gedorven inkomsten.

Dat is wel netjes :)

ik ben ook onder de indruk :shock:
Image
dennisregoort

Huidige auto: HCH Urban Titanium, Sportpakket, Xenon4300K, Leather, Privacy glass, Honda Navigation System

Previous

Return to Evenementen