Motorshow Essen (vanaf 27 nov 2009)

Alle meetings en evenementen.

Motorshow Essen (vanaf 27 nov 2009)

Postby Bennink » 24 Nov 2009 09:57

Hybrid-rijders! De Motorshow in Essen staat weer voor de deur:

http://www.motorshow-essen.de wrote:ESSEN MOTOR SHOW 2009
Duration of exhibition and opening hours:
Fr. 27.11.2009 Preview and press day
9 a.m. to 6 p.m.
Sa. 28.11. - Su. 06.12.2009
10 a.m. to 6 p.m.
saturday / sunday 9 a.m. - 6 p.m.

Venue:
Essen trade fair ground
MESSE ESSEN GmbH
Norbertstrasse
45131 Essen
Halls 1-12
West, South and East entrances

http://www.essen-motorshow.de

Volgens mij ligt bij de Essen Motorshow de nadruk iets meer op tuning, maar staan er ook gewone merken. Ook staan er veel klassiekers! Ik ben er zelf nog niet eerder geweest, maar het lijkt me leuk om heen te gaan omdat ik daar vaker goede verhalen van hoor. Ik ben zelf van plan zondag de 29ste te gaan, zijn er meer mensen die hierheen gaan?
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Re: Motorshow Essen (vanaf 27 nov 2009)

Postby Deluxious » 24 Nov 2009 12:14

Jammer dat ik hier niet heen kan dit jaar. Ben hier inderdaad wel eens geweest en het is een leuke diverse beurs met van alles wat.
Zit nu midden in een grote verbouwing thuis, dus helaas voor mij dit jaar niet.
Veel plzr als je gaat, je zult het leuk vinden 8-)
Deluxious

Huidige auto: Honda Civic Hybrid Galaxy Grey 2008

Postby alexis » 24 Nov 2009 17:33

Het is inderdaad een leuke beurs, maar wel erg druk, vooral in de weekeinden. Ik ben er twee keer geweest. De eerste keer heb ik ervoor gezorgd dat ik erg vroeg was (een uur voor de beurs open ging) en heb toen niet op het beursterrein maar aan de overkant geparkeerd (zie de kaartjes op de website van de Messe Essen). Toen ontbeten in een lokale snackbar en op tijd in de rij gaan staan (toen kon je nog geen kaarten vooraf via Internet bestellen). De tweede keer ben ik vrijdagmiddag gegaan, heb een hotel in het centrum genomen, ben 's avonds naar de Kerstmarkt geweest (lekkere gluhwein ;-) en toen 's morgens met de metro naar het Messe terrein (auto in de parkeergarage van het hotel laten staan).

Als je voor speciale uitvoeringen gaat, of leuke tuning dingen wilt zien (en ook kopen !) is deze beurs een aanrader. Maar let wel op de prijzen: ze roepen dat het speciale beursprijzen zijn, maar ik had de indruk dat het normaal via hun shop (of via Internet) net zo goedkoop was, of misschien nog wel goedkoper. Laat je dus niet gek maken door de :twisted: verkopers.

Alexis
alexis

Huidige auto: Honda Insight Elegance (Spectrum White Pearl)

Postby HaKaa » 26 Nov 2009 13:36

Zitten we zowaar 4, 5 en 6 december in Essen. Eigenlijk hadden we daar andere plannen, maar misschien kunnen we nog een paar uurtjes de motorshow meepikken. Beloof echter niets......
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Return to Evenementen