Show je nieuwe aankoop!

Alles dat niet over Honda Hybrid's gaat.

Re: Show je nieuwe aankoop!

Postby wlunchi » 10 Sep 2010 08:47

Pjork wrote:knip

Veel plezier met je vakantie en sterke met het wachten. Ik hoop dat als je een leenauto rijdt dat het dan op kosten van de garage (excl. brandstof?!) zal zijn.
Image
wlunchi rijdt een Honda Civic Hybrid 2009
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Huidige auto: Broken IMA needs a reboot while driving!!!

Postby BlueHCH » 12 Sep 2010 18:13

Succes Pjork!
BlueHCH

Huidige auto: Honda Civic 1.3 DSi i-VTEC Hybrid

Postby Pjork » 12 Sep 2010 18:43

Mocht het komen tot een leenauto,...dan in elk geval niet uit mijn portemonnee..... ;)
Pjork

Huidige auto: Peugeot RCZ 156Pk

Postby wlunchi » 22 Oct 2010 06:26

Image
Verbruik: Image niet up to date 6,67 l/100km volgens de leasemaatschappij, 88000km op de teller
wlunchi

Postby Bennink » 22 Oct 2010 06:29

Hee, wat gaaf :-D dat ding was helaas te laat, daarom heb ik de 'gewone' Desire ;-) Leuk man!
Reed Insight: Image
Rijdt nu: Renault Mégane.
Bennink
Administrator

Huidige auto: Renault Megane

Postby wlunchi » 22 Oct 2010 06:34

Bennink wrote:Hee, wat gaaf :-D dat ding was helaas te laat, daarom heb ik de 'gewone' Desire ;-) Leuk man!

Is echt een SUPER ding. In alle opzichte is het GROOT :)

HTC heeft zichzelf weer overtroffen. Er zitten veel kleine verbeteringen t.o.v. de Sense UI van de Legend en Desire :)
Genoeg om me over de streep te trekken om een nieuwe te halen en het feit dat ik een goede deal heb gekregen voor mijn HTC Legend :)
Image
wlunchi

Postby HaKaa » 23 Oct 2010 10:42

En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?

HTC heeft ondertussen de misser erkent en zoekt na een oplossing. Het blijkt vooral bij de eerste partij van Vodafone voor te komen.
De aangedragen -voorlopige- oplossing als het beeld op zwart gaat: voor een fel verlichte lamp houden of even in het gaatje blazen :oops:

Ik wacht de Nokia N8 maar even af.....

Greetzzz,
Herman
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Postby wlunchi » 25 Oct 2010 07:43

HaKaa wrote:En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?

HTC heeft ondertussen de misser erkent en zoekt na een oplossing. Het blijkt vooral bij de eerste partij van Vodafone voor te komen.
De aangedragen -voorlopige- oplossing als het beeld op zwart gaat: voor een fel verlichte lamp houden of even in het gaatje blazen :oops:

Greetzzz,
Herman

Ik heb er geen last van. Ik heb de mijn bij BelCompany (duur, maar dan met personeelskorting) gehaald. Ik heb afgelopen zaterdag mijn DHD geupdate, dus wellicht dat dit het probleem moet verhelpen?!
Image
wlunchi

Postby wlunchi » 25 Oct 2010 07:46

HaKaa wrote:Ik wacht de Nokia N8 maar even af.....

Helaas een Symbian, ik heb Symbian afgezworen, nadat ik een Sony Ericsson M600i met Symbian UIQ3 heb gehad. Wellicht dat S60 Ui beter is, maar laten we zeggen ik ben verkocht nadat ik met Android + HTC Sense UI heb gewerkt.
Image
wlunchi

Postby Michel_insight » 25 Oct 2010 09:59

HaKaa wrote:En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?

Greetzzz,
Herman

Toch grappig. Als zoiets bij HTC gebeurt is er niks over te vinden in de krant, terwijl een bugje bij Apple altijd breed uitgemeten wordt.
Insight Elegance "Crystal Black Pearl" 2010
Pioneer F10BT
Michel_insight

Huidige auto: Honda Insight Hybrid 2010 (geen leasebak)
Crystal Black

Postby wlunchi » 25 Oct 2010 12:07

Michel_insight wrote:

Greetzzz,
Herman

Toch grappig. Als zoiets bij HTC gebeurt is er niks over te vinden in de krant, terwijl een bugje bij Apple altijd breed uitgemeten wordt.

Een verschil met de Antenna gate, HTC heeft mensen die contact hebben genomen met HTC al verteld dat het probleem bekend is en dat ze hard aan het werk zijn om het te verhelpen. Is toch iets anders dan, NEE ons product is gewoon UBER, KAN geen fouten bevatten moet je maar niet met je linker hand bellen mentaliteit :twisted:

Offtopic in offtopic thread: vergelijk de Toyota gaspedal Gate en de Honda IMA Accu probleem. Toyota heeft het probleem erkend en een oplossing (+boete) geboden. Honda blijft nog steeds ontkennen en zeggen dat er maar problemen kan optreden bij slechts enkelen. Verder helemaal geen oplossing bieden ofzo. Daar maak je je gebruikers maar pissig mee.
Image
wlunchi

Postby HaKaa » 26 Oct 2010 09:10

Tja, ben toch zelf ook maar overstag gegaan en heb de DesireHD aangeschaft. :lol:
Ook meteen de update eroverheen en tot op heden geen enkele last.

Na al die Nokia's (die trouwens allemaal tot volle tevredenheid hebben gefunctioneerd) is dit wel een erg prachtig en leuk speeltje (en je kunt er ook nog mee bellen trouwens :D ).
Dat wordt dus de komende dagen de Android Market leegplunderen met allerlei apps en dan waarschijnlijk een grotere SD-kaart erin. Ben benieuwd hoelang de batterij het uithoudt.

HTC heeft "de bug" netjes opgelost met zo'n snelle update. Heb geen enkele voorkeur voor welke leverancier dan ook maar een produkt moet het gewoon doen (of je nu Nokia, Apple of van mijn part Piet Paaltjes heet).

Kortom, ik ben er tot nu toe blij mee.

Greetzzz,
Herman
HaKaa

Huidige auto: Honda Insight 1.3 Elegance, kleur Urban Titanium met instaplijsten en wat crome opsmuk aan de buitenkant. USB-stick standaard in de wagen vol met vele muziekdeunen.

Postby wlunchi » 26 Oct 2010 09:29

HaKaa wrote:Tja, ben toch zelf ook maar overstag gegaan en heb de DesireHD aangeschaft. :lol:
Ook meteen de update eroverheen en tot op heden geen enkele last.

Na al die Nokia's (die trouwens allemaal tot volle tevredenheid hebben gefunctioneerd) is dit wel een erg prachtig en leuk speeltje (en je kunt er ook nog mee bellen trouwens :D ).
Dat wordt dus de komende dagen de Android Market leegplunderen met allerlei apps en dan waarschijnlijk een grotere SD-kaart erin. Ben benieuwd hoelang de batterij het uithoudt.

HTC heeft "de bug" netjes opgelost met zo'n snelle update. Heb geen enkele voorkeur voor welke leverancier dan ook maar een produkt moet het gewoon doen (of je nu Nokia, Apple of van mijn part Piet Paaltjes heet).

Kortom, ik ben er tot nu toe blij mee.

Greetzzz,
Herman

Hehehe, proficiaat met je nieuw speeltje :)
Enkele handige apps:
- 3g Watchdog, hiermee kan je je data verbruik monitoren en een quota instellen en aangeven of je wilt dat hij de verbinding dichtgooi als hij de quota heeft bereikt.
- Angry Birds - Het spel van dit moment voor mobiele apparaten :P
- Astro File explorer
- buienradar.nl
- Barcode Scanner
- Google Goggles
- Tweakers Pricewatch Scanner
- Shazam, om Soundhound te complementeren, dan heb je per maand 10 gratis Sound tags :)

Als je nog andere leuke apps heb hoor ik het wel :)
Image
wlunchi

Postby HaKaa » 29 Oct 2010 12:00

Die DesireHD is een verslavend speeltje! Het netbookje blijft in de kast.
Dat Angry Birds is zo lachwekkend leuk en het toestel kan ook nog bellen en SMS-en ;) .

Ik denk dat ik mijn datalimiet (Vodafone...nieuwe regels) weleens ga overschrijden. Heb het er graag voor over en het zijn tenslotte werkgeverskosten hoewel ik zelf de werkgever ben :? .

Ben alleen bang dat de lijst gewenste apps te groot is voor het scherm en het geheugen, maar dat zien we dan wel weer.

greetzzz,
Herman
HaKaa

Postby wlunchi » 29 Oct 2010 17:28

HaKaa wrote:Die DesireHD is een verslavend speeltje! Het netbookje blijft in de kast.
Dat Angry Birds is zo lachwekkend leuk en het toestel kan ook nog bellen en SMS-en ;) .

Ik denk dat ik mijn datalimiet (Vodafone...nieuwe regels) weleens ga overschrijden. Heb het er graag voor over en het zijn tenslotte werkgeverskosten hoewel ik zelf de werkgever ben :? .

Ben alleen bang dat de lijst gewenste apps te groot is voor het scherm en het geheugen, maar dat zien we dan wel weer.

greetzzz,
Herman

Tip gebruik WiFi waar je kan, dus op werk/thuis?
En installeer updates/apps als je op WiFi zit. dat scheelt aanzienlijk.

Ik heb trouwens nog een abbo van voor de VF datalimiet.. :)
Image
wlunchi

PreviousNext

Return to Offtopic