Pjork wrote:knip
Veel plezier met je vakantie en sterke met het wachten. Ik hoop dat als je een leenauto rijdt dat het dan op kosten van de garage (excl. brandstof?!) zal zijn.
Pjork wrote:knip
Bennink wrote:Hee, wat gaafdat ding was helaas te laat, daarom heb ik de 'gewone' Desire
Leuk man!
HaKaa wrote:En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?
HTC heeft ondertussen de misser erkent en zoekt na een oplossing. Het blijkt vooral bij de eerste partij van Vodafone voor te komen.
De aangedragen -voorlopige- oplossing als het beeld op zwart gaat: voor een fel verlichte lamp houden of even in het gaatje blazen![]()
Ik wacht de Nokia N8 maar even af.....
Greetzzz,
Herman
HaKaa wrote:Ik wacht de Nokia N8 maar even af.....
HaKaa wrote:En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?
HTC heeft ondertussen de misser erkent en zoekt na een oplossing. Het blijkt vooral bij de eerste partij van Vodafone voor te komen.
De aangedragen -voorlopige- oplossing als het beeld op zwart gaat: voor een fel verlichte lamp houden of even in het gaatje blazen![]()
Greetzzz,
Herman
Michel_insight wrote:HaKaa wrote:En heb je met de DesireHD geen last van uitval van het beeldscherm waar in de diverse forums nu uitgebreid over gesproken wordt?
Greetzzz,
Herman
Toch grappig. Als zoiets bij HTC gebeurt is er niks over te vinden in de krant, terwijl een bugje bij Apple altijd breed uitgemeten wordt.
HaKaa wrote:Tja, ben toch zelf ook maar overstag gegaan en heb de DesireHD aangeschaft.![]()
Ook meteen de update eroverheen en tot op heden geen enkele last.
Na al die Nokia's (die trouwens allemaal tot volle tevredenheid hebben gefunctioneerd) is dit wel een erg prachtig en leuk speeltje (en je kunt er ook nog mee bellen trouwens).
Dat wordt dus de komende dagen de Android Market leegplunderen met allerlei apps en dan waarschijnlijk een grotere SD-kaart erin. Ben benieuwd hoelang de batterij het uithoudt.
HTC heeft "de bug" netjes opgelost met zo'n snelle update. Heb geen enkele voorkeur voor welke leverancier dan ook maar een produkt moet het gewoon doen (of je nu Nokia, Apple of van mijn part Piet Paaltjes heet).
Kortom, ik ben er tot nu toe blij mee.
Greetzzz,
Herman
HaKaa wrote:Die DesireHD is een verslavend speeltje! Het netbookje blijft in de kast.
Dat Angry Birds is zo lachwekkend leuk en het toestel kan ook nog bellen en SMS-en.
Ik denk dat ik mijn datalimiet (Vodafone...nieuwe regels) weleens ga overschrijden. Heb het er graag voor over en het zijn tenslotte werkgeverskosten hoewel ik zelf de werkgever ben.
Ben alleen bang dat de lijst gewenste apps te groot is voor het scherm en het geheugen, maar dat zien we dan wel weer.
greetzzz,
Herman
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest