Eindelijk rust!

Alles dat niet over Honda Hybrid's gaat.
Forumregels
Hier kunnen onderwerpen geplaatst worden die niet onder een bestaand forum in een bepaalde categorie vallen.

Uitgesloten zijn partijpolitieke, ideologische of religieuze onderwerpen, deze zullen zonder opgaaf van redenen door het forumbeheer worden verwijderd.
Onderwerpen die gaan over voorgestelde of genomen overheidsmaatregelen betreffende het auto gebruik kunnen natuurlijk wel binnen dit forum besproken worden.
RedDevil
Beheerder
Beheerder

Eindelijk rust!

Bericht door RedDevil »

Het was werkelijk geen doen in Rhijnauwen, een natuurgebied, landgoed en fort vlak bij de A12.
Een gebied waar veel mensen graag mogen wandelen en fietsen. Gewoon genieten van de natuur.
Maar dat moet wel met een beetje respect voor de medemens. Op de openbare weg hoort iedereen zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Natuurlijk zijn er mensen die gewoon wandelen niet snel genoeg vinden. Die trekken de hardloopschoenen aan en joggen, rennen of sprinten er op los.
Fietsers de de rug gekromd het uiterste vergen van hun spieren en materiaal. Allemaal leuk en aardig.
Zolang het maar niet té hard gaat...

Daar zat hem in Rhijnauwen nou juist de knauw. Het leek wel of de A12 was verlegd, zo hard vlogen de wandelaars en fietsers voorbij!
Maar daar is nu paal en perk aan gesteld:

Afbeelding

60, daar moet je het nu bij laten. En met een auto of motorfiets ben je sowieso niet welkom. Dus!

Mocht je nou denken dat dit een flauwe 1 april grap is met een trucfoto; ik heb deze foto zelf genomen en kan je verzekeren dat ie echt is.
Hieronder de locatie op Google Maps. je kan de achterkant van hetzelfde bord zien als je ronddraait. of zelf een kijkje nemen aan het westerlijk uiteinde van de Rijnsoever in Bunnik...
https://www.google.com/maps/@52.0762694 ... 240!8i5120

Wat je al niet tegenkomt als je wandelt... Ik vond 'm wel grappig.
Wandelen zit er nu helaas even wat minder in, maar deze kwam uit mijn archief ;)
2011 HIH Elegance Afbeelding => Afbeelding over 170.540 km.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”